شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ۱۷:۴۷:۲۰ ساعت

تحول «بیمه سامان» در زیرساخت عملیات بیمه گری

معاون کسب و کار بیمه سامان از ایجاد زیرساختی با همکاری گروهی از متخصصین به منظور حل مشکل استارتاپها در راستای ارائه طرح ها و ایده های خودشان خبر داد و گفت: ایجاد اکوسیستم « insurance as a service» می تواند یک تحول جدی در صنعت بیمه با رهبری بیمه سامان باشد. به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان، حجت جاهد با بیان این که بیمه سامان می خواهد فضایی فراهم کند که گروه های مختلف، بتوانند در فضای دیجیتال، سرویس های بیمه ای را به مردم ارائه کنند و این موضوع منحصر به یک شرکت نباشد، اظهار داشت: ما نقش پشتیبان را داریم و مردم با نگاه خودشان در این فضا خدمات بیمه ای ارائه می دهند و یا حتی خدمات بیمه ای را به خدمات دیگر متصل می کنند. معاون کسب و کار بیمه سامان با تاکید بر این که تهیه زیرساخت های لازم به این منظور از سال گذشته آغاز شده است، ادامه داد: یکی از زیرساخت ها این است که خدمات پایه را از core insurance دریافت و با اضافه کردن ارزش افزوده های لازم به شکل مطلوب به استارت آپها و یا سایر متقاضیان ارائه دهیم. علاوه بر این ماژولهای دیگری هم برای نمایندگان و بازاریابان، ترکیب و ایجاد محصولات جدید، مدیریت اشخاص و مشتریان، مدیریت حساب، مدیریت کاربران و ... ایجاد کرده ایم. در واقع یک سری سرویس پایه داریم که می تواند در زیرساخت های ثانویه دیگری استفاده شود.


تاریخ درج خبر:یکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷

تماس با ما

آدرس:تهران-سعادت آباد-میدان کاج
ابتدای سرو غربی-نبش خیابان مروارید
ساختمان مرواریدسعادت-طبقه اول واحد 7

 تلفن :            22090863 

فکس :            89780221
 
پیام کوتاه :     3000670221

ایمیل :     info@saman221.ir

شماره واتساپ واحد صدور:

                  09102458395