دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ۱۸:۵۷:۳ ساعت

منشور اخلاق حرفه ای نمایندگی 221 نایینی

منشور اخلاق حرفه­ای


مدیریت و کارکنان نمایندگی 221 شرکت بیمه سامان، به عنوان عضوی از صنعت بیمه کشور، به منشور اخلاق حرفه­ای صنعت بیمه مصوب شورای عمومی سندیکای بیمه­گران ایران به شرح زیر پایبند بوده و خود را ملزم به رعایت کلیه موارد آن می دانند:

· پایبندی به مقررات و تعهدات:

o احترام و توصیه به رعایت و مقررات و عدم تلاش برای بی­اثر کردن آنها،

o برخورد با همکاران و واسطه­هایی که از طریق غیر اخلاقی از جمله پرداخت رشوه به بازاریابی می­پردازند،

o عدم چشم­پوشی نسبت به تخلفات دیگران و همکاران برای کاستن هرگونه فساد،

o پایبندی به قول و تعهد خود و وفاداری به عهد و توافقات و قراردادها چه قانون بر آن ناظر باشد و چه نباشد،چه آشکار باشد و چه پنهان،

o پرداخت به موقع خسارت مطابق آنچه در قرارداد آمده است،

o رعایت و حمایت از رقابت آزاد و عادلانه و پیروی از اصول بیمه­گری، به ویژه در تعیین نرخ و شرایط،

· عدالت و انصاف:

o تعیین دستمزد همکاران به صورت منصفانه و پرداخت کارمزد نمایندگان و کارگزاران طبق ضوابط،

o رفتار منصفانه با مشتریان و طرفهای تجاری در همه جوانب،

o پرهیز از بدست آوردن اطلاعات تجاری با ابزار غیر اخلاقی و غیر صادقانه،

o تعیین نرخ حق بیمه بر پایه اصول فنی،معقول،منصفانه و درخور شرایط بیمه بدون تاثیر از رقبا،

· شفافیت و صداقت:

o صداقت و راستی در مبادله اطلاعات و نیز خودداری از عرضه گزارشات فریب­دهنده،پنهانکاری و حذف هدفمند برخی از اطلاعات،

o خودداری از انتشار اطلاعات نادرست در تبلیغات و اطلاع­رسانی،

o انتشار مستمر اطلاعات دقیق مالی و ویژگی­های حرفه­ای خود به صورت واقعی،

o اطلاع­رسانی به موقع به بیمه­گذاران نسبت به بروز هرگونه تغییرات موثر در ادای تعهدات،

o توجیه کامل مشتریان نسبت به شرایط پوشش بیمه و محدودیتهای دریافت خسارت،

o برقرارای روابط شفاف با مشتری به­ گونه­ایکه امکان هیچگونه سوءاستفاده نباشد،

· حفظ کرامت اتسانی:

o خودداری از تقدیم و دریافت مسرفانه هدیه و برگزاری بیش از حد برنامه­های تفریحی برای طرفهای تجاری،

o انتخاب همکارانی که به اصول اخلاقی حرفه­ای متعهدند و از هرگونه آلودگی به ارتشاء و پرداختهای غیر موجه مبرا می­باشند،

o محترم دانستن و حفظ حریم مشتریان، همکاران و رقبا،

· رعایت حقوق اجتماعی:

o احترام به منزلت و حقوق اجتماعی و شهروندی افراد و پاسداری از آن،

o احترام به فرهنگ،آداب، اعتقادات و رسوم مشتریان،

o سلوک و عدم کینه­توزی با منتقدانی که سخن از نقض قانون و مقررات می­گویند و عملکردها را نقد می­کنند،

o مقابله با پول­شویی و هرگونه فعالیت دیگری که پشتیبان بزه­های سازمان یافته باشد،

o پاسداری از طبیعت،محیط زیست و توسعه پایدار،

o همکاری با سازمانهای مردم نهاد(NGO) و حمایت از آندسته از تدابیر عمومی که سبب تقویت توسعه صنعت بیمه می­شود،

o پذیرش شکایت مشتریان و مقامات مجاز،

o احترام به حقوق مالکیت مادی و معنوی رقیبان،

 

شما می­توانید در تمامی ساعات شبانه­روز با ما تماس گرفته و از تجربیات و تخصص ما استفاده کنید.

امیدورایم این مرکز بتواند گامی کوچک در راستای توسعه صنعت بیمه در کشور و حفظ بیشتر منافع بیمه­گذاران و بیمه­گران بردارد.

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر، از طریق کانال های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید. هدف ما جلب رضایت امروز و تامین رفاه بیشتر برای فردای شما است.

تلفن :

88723987

88724583

 

 

 

فکس:

 89780221

 

پاسخگوی 24ساعته :

09128801815 - 09128801816

 

سامانه پیام کوتاه:

 3000670221

 

پست الکترونیکی:

 info@saman221.ir

 

مدیریت مستقیم :

نائینی      09124934696

کامران نیا 09122017131

 

تماس با ما

آدرس:تهران-سعادت آباد-میدان کاج
ابتدای سرو غربی-نبش خیابان مروارید
ساختمان مرواریدسعادت-طبقه اول واحد 7

 تلفن :            22090863 

فکس :            89780221
 
پیام کوتاه :     3000670221

ایمیل :     info@saman221.ir

شماره واتساپ واحد صدور:

                  09102458395